Kontakt

  Phone Icon Clip Art  +48 502 021 994

     sklep.meritum@op.pl

  https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTiNHMINJaFWbWEeeaP9R4A3FqquI5KJ3mMY4324VSMHjTNzt6IIg  meritum.marcin

 

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty są zapisane w naszym REGULAMINIE SKLEPU INTERNETOWEGO w § 5. Reklamacje - poniżej jego wyciąg.

§ 5. Reklamacje


1. Wszystkie Produkty w Sklepie są fabrycznie nowe, wykonane z należytą starannością, pozbawione są wad fizycznych, prawnych oraz nie naruszają praw osób trzecich.
2. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym Produkcie wad fizycznych lub niezgodności Produktu z Produktem złożonym w Zamówieniu.
3. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki przy jej odbiorze. Jeśli Klient stwierdzi uszkodzenie przesyłki powinien on dopilnować czynności koniecznych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Przewoźnik ma obowiązek protokolarnie ustalić stan przesyłki, jak też okoliczności powstania uszkodzenia przesyłki. Przewoźnik dokonuje tych czynności także na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Klient ma prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W przypadku ustalenia szkody spisywany zostaje protokół szkody (wzór dokumentu udostępnia przewoźnik).
4. Klient stwierdzając wady w otrzymanym Produkcie uprawniony zostaje do świadczeń gwarancyjnych.
5. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu jednego roku od daty zakupu Produktu, o ile w ciągu 14 dni od momentu stwierdzenia niezgodności Produktu z umową pisemnie poinformuje o tym fakcie Sklep drogą mailową: sklep.meritum@op.pl
6. Zwracany Produkt należy odesłać wraz z otrzymanym paragonem lub rachunkiem oraz opisem reklamacji.
7. Sklep w ciągu 7 dni roboczych rozpatrzy reklamację i powiadomi Klienta drogą mailową o decyzji.
8. W momencie uznania reklamacji Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Jeśli nie będzie to możliwe Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.
9. Koszty odesłania reklamowanego Produktu ponosi Sklep i zwraca go po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Warunkiem zwrotu kwoty jest podanie numeru konta bankowego Klienta.
9. Reklamowany Produkt powinien być wysłany na adres Magazynu, tj.: Meritum Marcin Przychodzki, ul. Wiśniowa 66, 76-200 Słupsk, tel. 502021994

Artykuły

Meritum opaski kablowe i opaski zaciskowe

Jesteśmy importerem artykułów elektrotechnicznych. Zaopatrujemy firmy w produkty najwyższej jakości. Naszymi wiodącymi produktami są: opaski zaciskowe i opaski kablowe (produkcji włoskiej). Dla Państwa przygotowaliśmy najwyższej jakości produkty jak i najwyższy poziom obsługi, aby zapewnić terminowe dostawy oraz pełne zadowolenie dotychczasowych i przyszłych klientów. Państwa satysfakcja jest dla nas sprawą bardzo ważną, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienia były realizowane expresowo, a oferowane towary był najwyższej jakości. Staramy się angażować w każde zamówienie całą swoją energię żeby, żeby nasze produkty szybko i sprawnie dotarły do Państwa. Serdecznie zapraszamy ! Firma MERITUM

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Koszty dostawy

 
GLS kurier   13,00 zł
kurier inpost   10,98 zł
 paczkomat 9,00 zł
 
         
       OD 500 ZŁ BRUTTO

 

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:2ec7d26f0557982f31665f4e06785565#0}
Click Shop | Hosting home.pl